Brezplačno preizkusite Toyoto Ceniki in katalogi Kaizen Toyota Magazin Kontaktirajte nas

Varnost je naša najpomembnejša vrednota!

Ob razglašeni epidemiji koronavirusa v Sloveniji smo v našem podjetju z vso odgovornostjo sprejeli ukrepe, s katerimi bomo zaščitili svoje zaposlene in stranke, saj je varnost najvišje na lestvici naših vrednot.


Zato vas obveščamo, da bomo skladno z ukrepom za preprečevanje morebitnega širjenja virusa Covid-19, zaprli vrata. Tako bo ostalo vse do preklica. Vabimo vas, da si več o naši ponudbi ogledate na naših spletnih straneh ali stopite z nami v kontakt preko spodaj navedenih telefonskih številk:


Boris Cigut 031 609 149


V trenutni situaciji skušamo obratovati na najbolj varen možen način, da preprečimo sleherno možnost prenosa virusa COVID-19. Servisi so zato odprti za stranke, ki potrebujejo nujen poseg, le tega izvedejo hitro in varno.
Stranke, ki bi potrebovale nujen servis v času karanten, vljudno prosimo, da dosledno upoštevate naslednje:

  • Za dan in uro obiska servisa se dogovorite v naprej in servis obiščite pravočasno.
  • Vozilo sme pripeljati le oseba, ki se vede odgovorno, nima znakov okužbe z omenjenim virusom in ni imela kontaktov z ljudmi, ki imajo znake okužbe.
  • Upoštevajte navodila servisnega svetovalca (odprete okno, ugasnete prezračevanje, se gibljete v dovoljenem območju itd.).
  • Servisnega svetovalca ste dolžni opozoriti tudi v primeru, da se je v vozilu pripeljanem na servis, peljala okužena oseba v zadnjih sedmih dneh.



Storili bomo vse, da naše stranke zaradi upoštevanja karantene ne bodo prikrajšane (izjemno podaljšanje intervala za redni servis, podaljšanje garancije za vozila, ki se jim garancija izteka v času karantene itd. ). Za konkretno informacijo glede obiska servisa se obrnite na pooblaščeni servis, za posebna vprašanja glede podaljšanja veljavnosti, karanten itd. pa na e-naslov info@ac-pomurje.si. Spodaj navajamo vse telefonske številke preko katerih lahko stopite v stik z nami bodisi, če imate vprašanje za prodajo ali servis. Vedno smo pa za vas dosegljivi tudi preko spletnega klepeta.



V primeru kakršnih koli težav vam je 24 ur na voljo Toyota Eurocare asistenca:

Če potrebujete pomoč, ko se nahajate v Sloveniji, pokličite brezplačno številko 080 23 35.
Če potrebujete pomoč, ko se nahajate v tujini, pokličite +386 1 530 50 00.

Nahajamo se v času, ko je spoštovanje pravil nujno in življenjskega pomena. Zato vas prosimo za razumevanje in strpnost.

Ostanite zdravi! Ostanite doma!

Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev. Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani.