Brezplačno preizkusite Toyoto Ceniki in katalogi Kaizen Toyota Magazin Kontaktirajte nas

<!--h1>AVTOMOBIL IN KORONA</h1-->

Informacije in nasveti za lastnike v času COVID-19

Informacije in nasveti za lastnike v času COVID-19

Korona virus je v družbo prinesel povsem nove in nepričakovane izzive. Kljub temu, da ostajamo doma, se občasno ne moremo izogniti vožnji z avtomobilom po nujnih opravkih. Kljub upoštevanju previdnostnih ukrepov, lahko, na primer v trgovini ali lekarni, pridete v stik z virusom. Zato je poleg ostalih priporočil, kako postopati po obisku trgovine, pomembno tudi ustrezno čiščenje avtomobila. Med ključnimi mesti, kjer se virus lahko zadrži in prenaša so volan, kljuke vrat, prestavna ročica ter ročica oziroma gumb za odpiranje prtljažnih vrat. Da bodo težave in izzivi v času korona virusa lažji, smo za vas pripravili nekaj nasvetov.
1. Kaj storim v primeru, če obstanem na cesti zaradi praznega rezervoarja, predrte pnevmatike ali okvare vozila?

Asistenca Eurocare deluje normalno, zato lahko pokličete na številko 080 2335 in prijazni operaterji vam bodo priskrbeli pomoč (ta je brezplačna v prvih treh letih od prevzema novega vozila).
2. Moje vozilo mora na redni servis. Želel bi ga prestaviti na čas po izrednih razmerah. Ali bom v primeru zamude izgubil garancijo?

V času izrednih razmer zaradi epidemije korona virusa servisi sprejemajo samo nujna opravila (samo nevozna vozila, vozila nujnih služb itd.). Zamude nastale v času izrednih razmer ne bodo vplivale na veljavnost garancije v kolikor boste upoštevali naslednja navodila:
- Vozila v tovarniški garanciji (od 0 do 3 let starosti, do 100.000 km):
o redni servis opraviti najkasneje v dveh mesecih po preklicu izrednih razmer.
o Dovoljena prekoračitev km: 1500.

- Vozila v podaljšanem jamstvu (vsa ostala vozila mlajša od 5 let):
o redni servis opraviti do 31. maja (rok se bo po potrebi prestavil).
o Dovoljena prekoračitev km: 1500.

Vsekakor priporočamo, da se v primeru zamude posvetujete s servisom. Tako se boste izognili skrbem glede vozila.
3. Moje vozilo potrebuje nujno popravilo (ni vozno). Kaj lahko storim?

Vsi pooblaščeni servisi so dosegljivi za nujna popravila. Prosimo, da se za čas obiska dogovorite po telefonu (kontaktne številke najdete na tem linku). Avto sme pripeljati le zdrava oseba brez povišane temperature ali znakov respiratorne bolezni.

Prosimo, da natančno upoštevate navodila servisnega osebja (pred predajo vozila odprite vsa okna, izklopite prezračevanje, se ne približujete osebju ali strankam servisa itd.).
4. Kaj storim, če je moje vozilo kontaminirano (v njem se je vozila okužena oseba ali pa oseba, ki je lahko prinesla virus na rokah, oblačilih ali predmetih)?

Avto najprej temeljito prezračite (na stežaj odprite vsa vrata in pustite odprto nekaj minut).

Vse površine, ki bi utegnile biti kontaminirane (kljuke, okvir vrat, gumbi, ročice, varnostni pas itd.) očistite s pomočjo papirnate brisače in ustreznega dezinfekcijskega sredstva.

Najprimernejše je namensko biocidno razkužilo, ki ne poškoduje plastičnih in lakiranih površin.
Ne uporabljajte acetona, bencina ali drugih topil, ki bi utegnila poškodovati lakirane ali plastične dele vozila.

Mnoga sredstva lahko na posameznih delih vozila povzročijo poškodbe, ki jih ne bo mogoče odpraviti v okviru garancije, zato je najbolje, da vozilo pustite stati pri miru vsaj 4 dni. Po tem času virus odmre in dezinfekcija ni potrebna.
5. Vozila v času karantene ne potrebujem. Ali ga lahko brez škode pustim stati več tednov? Ali je pri hibridih glede tega kaka posebnost?

Vsako sodobno vozilo v mirovanju troši nekaj elektrike in povprečno v dveh ali treh tednih izprazni akumulator (če se do konca izprazni je uničen in ga je potrebno zamenjati). Zato priporočamo, da približno enkrat tedensko opravite krajšo vožnjo (vsaj 5 kilometrov). Ko vozilo parkirate, se vsakokrat prepričajte, da so zaprta vsa vrata in da so izklopljeni vsi porabniki (npr. stropne lučke).
Če imate nekaj tehničnega znanja in izkušenj z vijačenjem, pa se lahko odločite tudi za drugo možnost: s pomočjo ključa številka 10 popustimo matico in snamemo črni (minus) priključek na 12V akumulatorju. V tem primeru lahko avto pustimo brez škode stati celo do 3 mesece.

Glede tega se hibridi ne razlikujejo od »običajnih« avtomobilov, le pri nekaterih modelih se 12V akumulator lahko nahaja na nenavadnem mestu, a brez strahu: v Navodilih za uporabo je vse opisano in narisano. Lahko pa nas pokličete ali nam pišete na info@toyota.si.
6. Na mojem vozilu se je pojavila napaka, ki bi jo želel prijaviti na garancijo. Le-ta pa vozilu poteče pred prenehanjem epidemije. Kaj mi je storiti?

Prosimo, da napako takoj prijavite pooblaščenemu servisu na daljavo (po telefonu, mailu..). Vse pravilno evidentirane napake nastale v času epidemije COVID-19 in pred potekom garancije, bo servis obravnaval v prvem mesecu po preklicu epidemije.
7. Čakam na dobavo novega vozila? Kdaj lahko računam na prevzem?

Proizvodnja v vseh Toyotinih evropskih tovarnah stoji in se ne bo zagnala vsaj do 20. aprila. Podobno je v tovarnah drugod po svetu. Zaradi izrednih razmer pa utegne priti do zamude tudi pri vozlih, ki so že izdelana. Toyota Adria trgovce redno seznanja s statusom vseh naročenih vozil, zato boste vse razpoložljive informacije vselej dobili pri svojem trgovcu. Nova vozila namenjena znanim kupcem bomo prednostno dobavili takoj, ko bo mogoče.
8. Čakam na dobavo rezervnega dela/dodatne opreme. Kdaj lahko računam na prevzem?

Zaradi zastojev v proizvodnji in logistiki sta izdelava in transport materiala močno ovirana. Vsi v naši organizaciji se trudimo, da material dostavimo kupcu kakor hitro bodo dopuščale razmere. Toyota Adria trgovce redno seznanja s statusom vseh naročil, zato boste vse razpoložljive informacije vselej dobili pri svojem trgovcu.
9. Na avtu imam še zimske gume. Kdaj jih lahko pridem zamenjat?

Servisi trenutno smejo opravljati le nujna popravila (kadar vozilo ni vozno). Z menjavo pnevmatik bomo nadaljevali takoj, ko bo to spet dovoljeno.
Imate še kako drugačno vprašanje? Vprašajte svojega trgovca ali pišite na info@toyota.si.

Če je le mogoče, pa ostanite doma. Da bomo kmalu spet skupaj! Ker verjamemo v boljše.
Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev. Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani.