e-naročilo na servis Brezplačno preizkusite Toyoto Ceniki in katalogi Kaizen Toyota Magazin Kontaktirajte nas

Toyota Motor Europe je v letu 2020 na Evropskem trgu dosegla 6-odstotni tržni delež.


• Toyota Motor Europe je v letu 2020 (januar - december) prodala 993.113 vozil. To je 9-odstotno znižanje glede na leto prej, medtem ko se je celoten trg znižal za 20 odstotkov.
• Znamka Toyota se je povzpela na tretje mesto najbolje prodajanih osebnih avtomobilov v Evropi.
• Še vedno vlada veliko zanimanje za vozila na hibridni pogon.
• Toyota Motor Europe zadovoljuje kriterijem Evropske unije glede emisij CO2 za leto 2020(2).


Toyota Motor Europe (TME) je objavila prodajne podatke za leto 2020, v katerem so skupno prodali 993.113(1) vozil. Prodaja vozil Toyota in Lexus se je glede na leto 2019 znižala za 9 odstotkov, kar je še vedno mnogo bolje od celotnega trga, ki se je prodaja zaradi pandemije znižala za 20 odstotkov. V tem času se je tržni delež TME povečal za 0,7 odstotka in sedaj znaša 6 odstotkov, kar je najboljši rezultat znamke Toyota na evropskem trgu.

Največ zaslug za dobre rezultate ima pisana paleta okolju prijaznih vozil na hibridni pogon, zaradi katerih se je Toyota povzpela na tretje mesto najbolje prodajanih osebnih avtomobilov v Evropi. V tem času je bilo prodanih 529.054 vozil na hibridni pogon, kar je 6 odstotkov manj kot leto prej. Skupni delež prodaje hibridov znaša 53 odstotkov, na zahodnoevropskem trgu pa 65 odstotkov.

Po spomladanskem zaprtju se je prodaja v obdobju med julijem in decembrom 2020 v primerjavi z istim obdobjem 2019 povečala za 11 odstotkov. Največ zanimanja je bilo za vozila segmenta C in za športne terence. Poleg tega se je jeseni začela prodaja novega Yarisa, ki je bil v mesecu novembru drugi najbolje prodajani avtomobil v Evropi. TME je predstavila devet novih modelov znamk Toyota in Lexus, med njimi so tudi RAV4 Plug-in Hybrid, PROACE EV, novi Mirai FCEV in Lexus UX EV.

“Z rezultati v teh zelo nepredvidljivih in težkih razmerah smo pravzaprav zelo zadovoljni, saj se nam je hitro uspelo prilagoditi novi situaciji. Hkrati smo hvaležni tudi našim strankam, ki so tudi v tem času ohranili zaupanje in zvestobo znamki. V tem času smo povečali ponudbo vozil in pogonskih sklopov, med katerimi so hibridi, priključni hibridi, baterijska električna vozila in vozila na gorivne celice. Logična posledica razvoja okolju prijaznih pogonskih sklopov je tudi dejstvo, da smo brez težav zadovoljili zahtevam Evropske unije glede izpustov emisij CO2 za leto 2020(2)," je povedal Matt Harrison, izvršni podpredsednik TME.

Rezultati obeh znamk in posameznih modelov

Toyota je v letu 2020 dosegla največjo rast tržnega deleža in najmanjši padec prodaje. Skupno je bilo prodanih 922.299 vozil, s čimer se je tržni delež povečal za 0,6 odstotka in sedaj znaša 5,7 odstotka. Letna prodaja se je znižala za 8 odstotkov. Prodaja hibridov predstavlja 53 odstotkov. Corolla, Yaris in RAV4 so najbolje prodajani modeli, ki jim skupaj pripada kar 58 odstotkov celotne prodaje.

Lexus je v Evropi v letu 2020 prodal 70.814 vozil in dosegel 2,3 odstotni tržni delež, v kategoriji prodaje v zasebnem sektorju je sploh prvič dosegel 3 odstotke. Sicer se je prodaja glede na leto 2019 znižala za 19 odstotkov. Poleg prvega povsem električnega modela UX 300e je bil predstavljen tudi novi LC 500 Convertible, limuzina LS pa je bila deležna oblikovne osvežitve. Najbolje prodajani še vedno ostajajo športni terenci RX, NX, UX in GX. Skupno so jih prodali 57.833, oziroma 81 odstotkov celotne prodaje.

TME, poudarki januar - december 2020:
• skupna prodaja: 993.113 (-9 % glede na leto 2019),
• tržni delež: 6,0 % (+0,7 % glede na leto 2019),
• skupna prodaja hibridov: 529.054 (-6 % glede na leto 2019),
• hibridna mešanica: zahodna Evropa: 65 %, vzhodna Evropa*: 22 %, skupaj: 53 %.

Toyota, poudarki januar - december 2020:
• skupna prodaja: 922.299 (-8 % glede na leto 2019),
• najbolje prodajani modeli: vse različice modela Corolla (193.785), Yaris (193.050), RAV4 (147.137),
• najbolje prodajani hibridi: vse različice modela Corolla Hybrid (148.820), C-HR Hybrid (108.939), Yaris Hybrid (107.623),
• skupna prodaja hibridov: 484.828 (-4 % glede na leto 2019)
• hibridna mešanica: zahodna Evropa: 63 %, vzhodna Evropa*: 24 %, skupaj: 53 %.

Lexus, poudarki januar - december 2020:
• skupna prodaja: 70.814 (-19 % glede na leto 2019),
• najbolje prodajani modeli: NX (18.650), RX (17.819), UX (16.850),
• najbolje prodajani hibridi: UX Hybrid (15.751), NX Hybrid (12.754), RX Hybrid (5.476),
• skupna prodaja hibridov: 44,687 (-23 % glede na leto 2019),
• hibridna mešanica: zahodna Evropa: 98 %, vzhodna Evropa*: 6 %, skupaj: 63 %.

(1) Pod vzhodno Evropo spadajo: Rusija, Kazahstan, kavkaške države, Ukrajina, Turčija in Izreael. Toyota Motor Europe je odgovorna za prodajo v celotni zahodni, osrednji in vzhodni Evropi, ki vključuje tudi Turčijo, Rusijo, Izrael, in nekatere države osrednje-azijskega trga (Aremnija, Azerbajdžan, Gruzija in Kazahstan).

(2) Podatki o zahtevah Evropske unije glede izpustov CO2 se nanašajo na število avtomobilov registriranih v 28 državah Evropske unije, na Norveškem in na Islandiji. Gre za skupne podatke znamk Toyota in Lexus.

Naš pravilnik o zasebnosti na spletni strani

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke za zagotavljanje funkcionalnosti storitev. Če se z uporabo piškotkov strinjate, lahko nemoteno nadaljujete z uporabo spletne strani.